Kim en Lia in Istanbul

Toerende turken in Istanbul

Hallo,

We zijn in Istanbul! Onze vlucht vertrok iets later dan gepland, maar ging snel voorbij. Het was een simpele vlucht (geen film en muziek). Qua temperatuur is het hier lekker (22 graden bij aankomst), maar 's avonds wel een vestje nodig. Op het vliegveld werden we buiten al snel aangesproken door een taxichauffeur die ons voor een betaalbare prijs naar ons hotel wilde brengen. Dat was wel makkelijk, want het was toch nog 25 km. Onderweg zagen we veel mensen met vlaggen en al toeterend, uit de auto hangend de overwinning vieren van het kampioenschap voetbal!

Bij ons hotel bleek de weg opgebroken te zijn en we werden een paar straten terug afgezet. Na het inchecken en onze koffers te hebben afgezet op de kamer (mooie kamer!) zijn we nog wat gaan eten bij de buren op het terras op straat. Op de kaart zagen we alleen rauwe vis, maar we kregen gelukkig hele lekkere gegrilde vis en de wijn smaakte ook erg goed. Het uitzicht was apart: er kwam regelmatig een bulldozer langs (ze waren om 11 uur 's avonds nog aan het werk) en er was nog een bruiloft in ons hotel. We hebben nog foto's gemaakt van het gooien van het bruidsboeket. Na nog een erg zoete appelthee hebben we nog een rondje gelopen en terug naar het hotel gegaan.

Groetjes Kim en Lia

Stephan van Zon

Mooi dat jullie een goeie vlucht hebben gehad. En zie dat het internet aansluiten ook gelukt ix :).

Veel plezier daar!

Jan van Zon

Have fun ladies en geef je fototoestel niet af aan die rare Turken.
Take care

Gr uit het warme Gilze

Ellen

Het ziet er mooi uit daar!
Geniet lekker van het weer en de omgeving!

Groetjes,
Mark en Ellen

Jeanne Koevoets

Hoi dames,
Het klinkt allemaal weer goed en er is zo te horen genoeg te zien.
Nog fijne dagen

groetjes

Sandra

Hoi Kim en Lia

Hahaha toeterende turken !
Volgens mij ben je al terug van vakantie nu.
Je hebt het erg naar je zin gehad zie ik

Groetjes Sandra